21 תשובות
גם אני וואי זה אחד המבלבלים
אם את רוצה לנשק אותם
ולא בצורה חברית
אנונימית
שואל השאלה:
^אה נו שיט
את מרגישה את זה , אם את איתו בשביל אהבה ולהתנשק וכאלה או עם סתם לכיף ואין כלום
שואל השאלה:
אבל זהו שאני לא יודעת

כי אני לא מבינה אם יש בינינו קטע או לא, ואני בכלל לא יודעת אם אני רוצה שיהיה בינינו קטע. לפעמים ידידים שלנו צוחקים עלינו שאנחנו כאילו מאוהבים אבל לשנינו יש קראשים אחרים ואנחנו יודעים את זה. אני לא יודעתת.
אני חושב שאם את רואה אותו איתך מתחת לחופה
אם את מרגישה שאת נמשכת אליו וכל זה
אנונימית
אין הבדל בין "אהבה חברותית" ל "אהבה זוגית" , זה פשוט שבמערכת יחסים זוגית אתה אוהב את הבן אדם השני בדרך הזו כי אתה גם נמשך אליו פיזית ומינית, מה שכנראה לא קורה במערכת זוגית חברותית.
מצתרפת לשאלה
אבל בחלק מהמיקרים מה שעזר לי לפענח את זה זה לשאול את עצמי אם אני רואה אותי ואותו בעתיד אם ילדים וכו' במך שארית חיי
אם יש לך חששות זה כבר מצביע על משהו
אנונימית
לדעתי, חברות או חברות טובה זה בן אדם שאתה נהנה להיות בקרבתו ולהעביר איתו זמן, לעשות דברים ביחד ואפילו מדבר איתו בטלפון או הודעות ויוצא לך לחשוב עליו בצורה חיובית לפעמים.
אהבה או התאהבות בן אדם (שלא חייב להיות דווקא בצורה רומנטית, קיימים הרבה סוגים של אהבות משפחתיות או חבריות) זה בדרך כלל בן אדם שאתה לא מצליח להוציא מהראש, חושב עליו הרבה פעמים כנראה במהלך כל יום והוא משחק חלק משמעותי בחיים שלך. וכזה אדם שכל פעם כשאתה איתו אתה מרגיש טוב ואף פעם לא באלך להיפרד.

בכל מקרה לא חייב להיות כזה ספציפי, באופן כללי אני מאמין שאלה דברים דומים והולכים ביחד.

חברות זה פחות עמוק ופחות משמעותי, אהבה זה הרבה יותר רציני
העובדה שאת שואלת את השאלה הזאת מסמלת על כך שזאת רק אהבה ידידותית.
במידה ובאמת היית מאוהבת בו, השאלה הזו אפילו לא הייתה עולה בדעתך.
Hex
responser
את טוענת שאין הבדל בין אהבה חברית לאהבה רומנטית אפלטונית?
(אין לי דעה בנושא, אגב)
אנונימית
אם את גם נמשכת אליו גופנית
שומעת אם את אפילו צריכה לחשוב על זה כנראה שזאת אהבה חברותית. אהבה זוגית פשוט יודעיםשזה זה.
את תביני שזה שונה כשבאמת תרגישי את זה
ההרגשה בבטן
מה שresponser אמרה
צריכים להיות מתח מיני ומשיכה פיזית מעבר לזה שכיף לכם
באהבה התאהבותית את תמצאי ככל הנראה את הרצון לחיבוקים ונישוקים, יחסי מין וכן הלאה, מה שאין בחברות לרוב, אהבה בחברות מתבססת על אהבה הדדית, הרצון לבלות עם האדם, לשתף אותו ופשוט לבלות בזמנו מבלי הרצון לקיים איתו דברים פיזיים שמביעים על אהבה מעבר לחיבוק.
זה כמו אהבה חברותית רק פלוס משיכה את חושבת עליו כל הזמן? את מדמיינת אתכם במצבים פחות חברותים? תדמייני שאתם #%^#*$ אם את אוהבת את זה כנראה הוא יותר מידיד אם נגעלת הוא בהחלט ידיד
שואל השאלה:
פאק הייתי בחמות ובכלל לא שמתי לב

טוב אז קראתי את כל התשובות והחלטתי שאני עדיין לא יודעת. בדרך כלל הדרך שלי להחליט זה כזה לשאול את עצמי ''אם הוא היה מציע לי לצאת איתו לדייט, מה הייתי אומרת?'' אבל בחייאת ראבק שאין לי תשובה.
תודה לכולם בכל זאת; אני אתן לזמן להחליט את שלו.

שוב תודהה