3 תשובות
הייתי הולכת אבל תלוי איפה את גרה אם את גרה בדרום אז אל תעשי את זה
שואל השאלה:
לא מרכז
אנונימית
שואל השאלה:
הוא פשוט מפחד כי זה יהיה בכביש מהיר גם אז פתאום לעצור וזה
אנונימית