8 תשובות
קטן עלייך
על מה המינוסים??
WhW
נראה לי פשוט לשלב בתפריט יותר מאכלים מטוגנים, ומאכלים שיש בהם הרבה שומן,
^^המינוסים על כך שאת שופטת בן אדם בלי טיפת רגישות. מאיפה את יודעת מה המצב הפיזי של האדם שמולך? יש דבר כזה גם תת משקל את יודעת. בנוסף עשיתי מינוס על המשפט כי משתקפת ממנו חרדת שומן שמכעיסה אותי. זה נשמע ככה "למה שתרצי לעלות? מה טוב בלעלות במשקל זה לא הגיוני שאישה תרצה לשקול יותר ממה שהיא ששוקלת כי טוב להיות רזה ורע להיות שמן" זה מעצבן לראות את זה
אנונימית
תהליך לא קצר בהכרח , יכול לקחת גם שנה ויותר אבל זה עניין של מבנה וגנטיקה
תעשי מסה
תלוי כמה תעבוד את זה. אתה יכול גם בשלושה ארבעה חודשים אם אתה מתחיל להתאמן כמו חייה מלא אימוני כוח ומתחיל לאכול מלא חלבון
למה שתרצי לעלות??
WhW