4 תשובות
פשוט להפסיק
שואל השאלה:
זה לא כלכך קל אני לא מסוגלת להיות לבד ואם אני פשוט מפסיקה לשלוח הודעות ראשונה אני לא מפסיקה לחשוב על זה כל היום
אנונימית
הן לא שוות אותך תיתני להם לבקש להיפגש איתך ואם לא בעיה שלהן עדיף להיות לבד מאשר להרגיש שאת לא מספיק טובה בישבילן
למצוא חברות אחרות או לצאת לבד
DTN