7 תשובות
תלוי ליכולות שלך
בשבילי הגשה של 70 ב4 זה סבבה
בשבילי הגשה של 70 ב4 זה סבבה
ממש טוב יש לך בונוסים
זה סבבה לגמרי
זה ממש טוב
הלוואי עליי 70 בחמש
סביר מינוס
אני הורדתי על 65 וזה פשוט רק מוריד לי אז אני נגשת בלי מגן בחורף הבא
אני הורדתי על 65 וזה פשוט רק מוריד לי אז אני נגשת בלי מגן בחורף הבא
סבבה
באותו הנושא: