4 תשובות
לא נראה לי הבנתי, אם אתה מתכננת לעשות פלג גוף עליון-פלג גוף תחתון כאילו ab 4 אימונים בשבוע אז זה אחלה כל עוד תורידי קצת תרגילים בגב
אם אתה מתחיל אתה יכול לעשות פול באדי בערך שבוע שבועיים אבל אם לא תעבור לתכנית לפי כמות הפעמים שאתה הולך בשבוע
שואל השאלה:
איך כדאי לי חלק את כל האימון הזה ל2 אימונים?
איך כדאי לי חלק את כל האימון הזה ל2 אימונים?
אנונימית
כן רק לא צריך כל כך הרבה תרגילים לגב
באותו הנושא: