6 תשובות
אני הייתי אומרת לה ומסבירה לה שזה מפריע לי
שואל השאלה:
זה מביך אבל :( כאילו אני יודעת שזה לא מביך אבל לא בא לי לעשות הצגה..
אנונימית
זה לא אומר שאת עושה הצגה אם את אומרת שמשהו מפריע לך וזה ממש לא מביך מותר לך להגיד את זה
שואל השאלה:
זה מביך כי לא מזמן היה את היום הולדת שלה ואני קניתי לה מתנות אז זה מרגיש לי מוזר רצח בעיקר כי אני מרגישה עצובה בשביל עצמי
אנונימית
תגידי לה אין לך מה להפסיד ויצא לא כזה יפה מצידה שהיא לא עשתה לך משהו
אהאהאה נשמע כמוני
אני לא זוכרת יומולדת של אף אחת מהחברות שלי
כמישהי שעשתה את זה ללפחות 13 ילדות מסכנות שרצו מזל טוב ולא קיבלו כי שכחתי מהן אני אומרת לך, פשוט תתעלמי זה לא בכוונה או משהו