4 תשובות
תגיד לה "מה את מרגישה אליי?"
תלוי מה הסיטואציה שלכם.. אם זאת סיטואציה שהיא קצת רעילה עדיף להתרחק.. אבל אם הפרידה הייתה בטוב ומסיבות טהורות אז סבבה
אתה יכול לענות שיש לך עדיין רגשות אליה. ואז לשאול למה היא שואלת..
שואל השאלה:
תודה רבה לכן הסתדרתי
תודה רבה לכן הסתדרתי
באותו הנושא: