11 תשובות
תלוי כמה חזק ואיפה
כן אני לא הילד כאפות שלה
האמת שאני שומר נגיעה אז.. בהצלחה להן חחח.
חוץ מזה אתה יכול להחזיר להם בדרך של "עקיצות" וככה הן לא יחזירו לך אבל גם לא יצאת "לא מכבד" וכל זה..
חוץ מזה אתה יכול להחזיר להם בדרך של "עקיצות" וככה הן לא יחזירו לך אבל גם לא יצאת "לא מכבד" וכל זה..
לא. ממש לא הייתי מחזיר.
כל אחד שיגיד מה שבאלו לא אכפת לי ממינוסים לדעתי לא מרביצים לבנות. נקודה. אלה אם כן זה בצחוק וזה משהו אחר
כל אחד שיגיד מה שבאלו לא אכפת לי ממינוסים לדעתי לא מרביצים לבנות. נקודה. אלה אם כן זה בצחוק וזה משהו אחר
אני הייתי מחזירה כפול
כן בשביל ללמד אותה את המחיר של שיוויון
כן, לא קשור לזה שהיא בת
כן למה לא
לא אבל גם לא הייתי מחזיר אם זה היא בן
כן גם אם היא בת היא הרביצה אני אחזיר
באותו הנושא: