4 תשובות
מתגברים על החרדות
אולי תדברי עם מישהו תנסי לבוא יותר פתוחה לנסות להכיר את מוזמנת לדבר איתי תמיד!
^^זה נגיד שטויות. אי אפשר "להתגבר" על חרדות או לבוא בראש פתוח. חרדות זה חרדות. אם זה רציני את צריכה לדבר עם מישהו נגיד פסיכולוג, שיתן לך כלים להתמודדות. אם זה סתם ביישנות, אל תדאגי בסופו של דבר את תכירי אנשים שתרגישי איתם בנוח תסמכי עליי גם אני הייתי ככה. כל היסודי לא היו לי חברים כי הייתי נושא ביישנית וכשהתחילה החטיבה אמנם לקח לי זמן אבל הכרתי אנשים חדשים והתחלתי להרגיש בנוח בסביבת אנשים. עדיין יש לי חרדה חברתית הרבה פעמים ברמה שאני לא מסוגלת לדבר אבל אני מתמודדת עם זה בסדר, משתפת פה ושם וזוכרת שהכל בסדר ויש לי חברים שלידם אני כן מי שאני בלי חרדה או לחץ .
^ אפשר להתגבר, כתבתי בהכי פשטות שיש מה צריך לעשות, התהליך של ההתגברות זה נושא אחר.
באותו הנושא: