4 תשובות
אני מרשה לעצמי לקוות ל90+.
אבל היו לי כמה טעויות ממש מטומטמות.
אבל היו לי כמה טעויות ממש מטומטמות.
בגרות ממש קשה בהשוואה לשנה שעברה, נקווה לטוב
שואל השאלה:
כן של רבע שעה
כן של רבע שעה
אנונימית
שמחה לשמוע שהיה לך מושלם!
באותו הנושא: