8 תשובות
תלמדי מהמקרה של קארין באומן,
וגשי לאכול בבקשה
אנונימי
תאכלי לאט ותקחי ביסים קטנים.
את הרעבת את הגוף שלך בצורה לא נורמלית ואני בטוחה שאת מושלמת.
תאכלי אהובתיי תאכלי מייידד הבריאות שלך יותר חשובה מלהיות רזה או כל דבר אחר! את הכי מושלמת בעולם!! תאכלי כמה שבאלך הבנת אותי?? כמובן לא להעמיס כדי שלא יהיה לך כאב בטן אבל את הולכת למטבח עכשיו ומכינה לך משהו שאת אוהבת!! הבנת אותי??
קארין באומן גם התחילה מזה של לא לאכול כדי להראות טוב ובסופו של דבר נפתרה זה ממש מסוכן אל תעשי את זה לעצמך אפילו בצחוק . תאהבי את עצמך כמו שאת ותראי סרטונים שלה כמה היא אומרת שזה מסוכן .
אם את רוצה תעשי דיאטה מסודרת
שואל השאלה:
תאמינו לי באמת שאני רוצה לאכול אבל הפחד אוכל אותי מבפנים זה לא שיש לי הפרעות אכילה או משהו,גם אף אחד לא יודע את זה ואני מפחדת שמישהו יגלה אני מפחדת להרוס את הרצף הזה אני מפחדת לאכול
תאכלי קצת אפילו עוגייה
ולאט לאט תאכלי עוד קצת ועוד קצת זה לא שווה את הרצון להיות רזה! יש דרכים טובות יותר יעילות יותר ובריאות יותר
אל תתנו לפחד לשלוט בכם, נסו לאכול משהו קטן והגדילו בהדרגה את הצריכה כדי להבטיח את בריאותכם ורווחתם.