3 תשובות
אמ נראה לי
כן זה אותו דבר
שואל השאלה:
אז למה זה ככה:
שאלה 10-כתבו ייצוג אלגברי....
שאלה 11-כתבו משוואת ישר.....
מה כואב להםם
אז למה זה ככה:
שאלה 10-כתבו ייצוג אלגברי....
שאלה 11-כתבו משוואת ישר.....
מה כואב להםם
אנונימית
באותו הנושא: