6 תשובות
יואו גרמת לי לקנא שלא הזמנתי כרטיסים להופעה שלהםם
אני חושבת שכדאי לצלם, אבל לא הרבה.
בסופו של דבר לא כזה מסתכלים על הסרטונים, אולי בקטנה כזה אבל לא הרבה.
^^ לא הכל אבוד, יש כל מיני מקומות שאת יכולה לעבוד בהם בקייטרינג ואז את נכנסת חינם (זה מה שאני מתכננת לעשות)
בעיקר ליהנות יותר באותו הרגע
קצת לצלם אבל לא להתעסק בלשלוח וזה
חלק מההופעה לצלם למזכרת, ברור
אפשר לצלם וגם להנות תוך כדי