התחברות
הרשמה
כשאתל מתנשקות עם גלוס אודם או תוחם זה לא נמרח?
27 במאי 2023, 14:45
איפור
3 תשובות
זה כן
ק
קרוליןןןןןןןן
תלוי אם זה עמיד או לא
s
shi.
מצטרף לשאלה
מ
מתולתל בכיר
באותו הנושא:
סבבה לשים רק תוחם בלי אודם או גלוס?
על איזה שפתון/גלוס אתן ממליצות לשים על אודם/תוחם? (שקוף!!!!!!!!)
איך שמים תוחם עם גלוס שיראה יפה?
אם אני שמה איילינר ,סומק, תוחם, גלוס והיילטר , אני מתאפרת הרבה או קצת?
מאיפה קונים אודם כזה או תוחם??
זה בסדר לשים רק תוחם בשפתיים בלי למלא עם אודם פשוט למלא עם התוחם?
לדעתכם קונסילר,טיפה תוספת צבע לגבות ,גל לגבות, תוחם וגלוס .זה מוגזם להגיע ככה לבית ספר?
אני שמה כזה תוחם וגלוס וחבר שלי ממש רוצה לנשק אותי מאז מה הקטע ?
לשים גלוס לנשיקה ראשונה או לשים רק תוחם?
מה יותר יפה אודם מאט או אודם וגלוס שקוף מעל?
איזה באסה פשוט באסה אין לי בושם ואין לי תוחם לשפתיים ואני לא יכולה לשים אודם בלי תוחם אני נראית בלי זה מזעזע..