10 תשובות
אני לא חושבת שאפשר לעשות את זה וזה לא הוגן, הם ממש מתעללים בילדים ואפילו לא אכפת להם.
את יכולה לשלוח להם מכתב בתקווה שיענו אבל קשה לי להאמין שיעזור
את יכולה לשלוח להם מכתב בתקווה שיענו אבל קשה לי להאמין שיעזור
שואל השאלה:
ציונים זה הדבר הכי טוב שיצא מהלימודים האלו ..
ציונים זה הדבר הכי טוב שיצא מהלימודים האלו ..
אנונימית
אם עושים לך משהו אז כנראה, אם את סתם מתוסכלת מציינים אז לא
לא וזה לא יעזור כי לא אכפת להם.
כמה שזה עצוב ומתסכל צריך לסבול ולסיים את השנים במערכת הזאת וזהו. אין מה לעשות.. לאף אחד לא אכפת ואף אחש לא יקשיב.
כמה שזה עצוב ומתסכל צריך לסבול ולסיים את השנים במערכת הזאת וזהו. אין מה לעשות.. לאף אחד לא אכפת ואף אחש לא יקשיב.
שואל השאלה:
זה לא אפשרי?למה זה לא אפשרי אבל על זה שהם מכניסים ילדים לחרדות דיכאונות ועוד מלא דברים זה אפשרי ? לעזאזל למה אנחנו אמורים לעבור את זה
זה לא אפשרי?למה זה לא אפשרי אבל על זה שהם מכניסים ילדים לחרדות דיכאונות ועוד מלא דברים זה אפשרי ? לעזאזל למה אנחנו אמורים לעבור את זה
אנונימית
אם זה היה אפשרי הם היו פושטים רגל ממזמן
אפשר לתבוע כל אחד על כל דבר
בשביל שיצא מזה משהו צריך עורך דין טוב ולבסס בצורה מסוימת את הטענה שלך
בשביל שיצא מזה משהו צריך עורך דין טוב ולבסס בצורה מסוימת את הטענה שלך
מה קרה לך? סקרנת
לצערי אי אפשר
את יכולה, אבל כנראה לא יקרה להם כלום, בכל זאת הם אחד מהארגונים הכי גדולים במדינה.
באותו הנושא: