7 תשובות
שואל השאלה:
בנגזרת או בפונקציה הרגילה
בפונקציה הרגילה
שואל השאלה:
אהה סבבה תודה
כמן שאמרו מעליי, בפונקציה ולא בנגזרת.
אם את מציבה בנגזרת את תקבלי את השיפוע של הנקודה הזאת שהוא אפס, אבל זה עובד גם אם זאת לא נקודת קיצון ופשוט תקבלי מספר שהוא השיפוע של הנקודה של האיקס שהצבת
מציבה את האיקס שיצא לך במשוואה *מקורית*
תציבי את האיקס של הקיצון במשוואה המקורית ולא בנגזרת
מציבה את ה-x של נקודת הקיצון בפונקציה