6 תשובות
לדעתי לא
לדעתי, רק אם אוהבים את המקצוע.
לא.
עבודה קשה מאוד ומשכורת שלא הולמת אותה.
באמת בשביל בריאותך הנפשית, אל.
בכלל בכלל לא, אתה מקבל סכר מינימום והורים ותלמידים יפגעו בך מאוד(פיזית ונפשית), לא יהיו לך חופשים כמעט בכלל וכשיהיו לך אז תצטרך לבדוק מבחנים
לא, באמת שאני לא מבין מורים למדעי המחשב שיכלו להרויח 30 אלף בהייטק אבל מרוויחים 10 אלף במקום