10 תשובות
לא כרגע
לא.
חדמש לא
רק אם טת אוהבת ילדים וללמד אבל בתכלס לא
רק אם טת אוהבת ילדים וללמד אבל בתכלס לא
לא
כן, זה לא כמו עבודות קריעה בחוץ. מורים עושים מה שבא להם ומחליטים וכל היום בחדר מורים
לא תמיד. אם עושים תואר שני/ שלישי, וגם מגישים לבגרויות ובוחנים בע"פ אפשר להגיע למשכורת גבוהה.
איזה משכורת גבוהה
ממש לא, זה למה יש עיצומים כי הם מקבלים משכורת בדיחה
ממש לא, זה למה יש עיצומים כי הם מקבלים משכורת בדיחה
לא חושבת שזה משנה כמה תארים יש לו
^תהיי בטוחה שבעבודת קריעה מרווחים פי כמה
זה תלוי. אם זה בתיכון ומגיש לבגרויות ובוחן בע"פ ועושה תואר שני שלישי, המשכורת יכולה להיות גבוהה.
באותו הנושא: