8 תשובות
מפחיד שיעשו לך מסיבת הפתעה ומרוב בהלה לחטוף התקף לב כן זה מאוד מפחיד
שונאת ימי הולדת
לא אני מחכה להיות בת 16
כן ייקפוץ עלי ג'וק מהעוגה ואז יהיה חושך ואז אני יהיה צמא אני מת מפחד
אולי זה בגלל שהם מפחדים מהמוות סך הכל זה עוד שנה קרובה למוות שחושבים על זה
אני חושבת על זה ככה
היום הולדת זה עוד שנה ששרדת בעולם הדפוק הזה ויש סיבה למסיבה
לא בטוחה שיש אנשים שמפחדים מזה אבל יש אנשים שלא אוהבים את זה
ממה יש לפחד
727