6 תשובות
כן וואי קורה
לפעמים
לרוב זה מרגיש כאלו אני מדברת לילד בן 5
לרוב זה מרגיש כאלו אני מדברת לילד בן 5
כן
ולפעמים אני לא מאמין שמישהו יכול להיות כזה מטומטם
ולפעמים אני לא מאמין שמישהו יכול להיות כזה מטומטם
שואל השאלה:
וואו כיף לדעת שזה לא רק אני
וואו כיף לדעת שזה לא רק אני
אנונימי
ועוד משהו שמחרפן אותי - שהוא עוד מתקן אותי איך לכתוב (בוואצאפ )למרות שאני כותבת נכון , או מסביר לי משהו שאני הסברתי לו פעם וואי
כן מאוד וגם אם באיזשהו שלב אני מבינה שמסכן הבנאדם והוא באמת דביל אז זה פשוט מתחיל לעלות לי על העצבים אז אני מסיימת את השיח איתו
באותו הנושא: