8 תשובות
וזה גם לא כזה נורא, זה אנושי לגמרי.
שמע הוא מכוער פיצוצים גם לגיי זה לא משהו
אנונימי
לומדים לחיות עם זה
דארלינג אני איתך
אני בחורה אבל כן
אתה לא חייב למהר בלהגדיר את עצמך.
וגם אם אתה כן הומו ונמשך לגברים, תחליט עם עצמך האם לצאת מהארון או לא.
זה לא אומר שאתה הומו, אתה אוהב גם בנות?
אני ובן הזוג שלי מתים מצחוק יא הומו
אני סטרייט ואיכשהו גם מאוהב בו מצטער , זה בלתי אפשרי שלא הוא פשוט מקסים מדי