5 תשובות
לפנות למישהו.
כן זה לפעמים דימוי גוף
אבל זה גם משהו רגשי לא פתור בנו חייב לפנות למישהו גם אם המצב לא כזה רע
כן זה לפעמים דימוי גוף
אבל זה גם משהו רגשי לא פתור בנו חייב לפנות למישהו גם אם המצב לא כזה רע
לפנות להורים או לאיש מקצוע, לאכול ביחד איתם
היי מהממת, ראיתי שאת שואלת המון שאלות בנושאים כאלה. אם את צריכה לפרוק מתחים הפרטי שלי פתוח עבורך❤
היי אהובה,השלב הראשון שצריך לעשות הוא להודות שאנחנו צריכים עזרה ולקבל טיפול אני מבינה אותך,אנחנו ביחד בזה.
היי לך britney spears יקרה..
קורא את המילים והשאלה שכתבת ומתאר לעצמי כמה את וודאי מרגישה מתוסכלת ובחששות מהתחושות שאת חווה וממה שטומן העתיד..
מתאר לעצמי שזה מעייף נורא ומייסר לרצות לשנות את המצב שאת נמצאת בו, אך להתקשות לעשות זאת.
רוצה לשאול, האם את משתפת מישהו קרוב אלייך בשאלות אלו?..
יקרה,
לצערי אין לי תשובה לשאלה ששאלת..אך אצרף פה כמה דרכים שיכולו אולי לסייע לך להבין קצת יותר..
מצרף לך קישור לפודקאסט שדן בנושא הפרעות אכילה.. מקווה שישפוך אור ואולי יעזור במידת מה.. https://www.kan.org.il/podcast/program.aspx/?progid=2171
בנוסף, במידה ותרגישי בנוח..
אני רוצה לספר לך שאני מתנדב באתר סה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
מזמין אותך אלינו, יש צ'אט באתר ואני מזמין אותך אל הצ'אט שלנו, צ'אט אישי ואנונימי לחלוטין..
בצ'אט נוכל להקשיב לך, להיות עבורך ולחשוב יחד על דרכי סיוע נוספים להתמודד עם מה שאת משתפת ומרגישה..
בואי. אפילו עוד הערב. וזכרי - את אינך לבד.
שלך ❤
מתנדב סה"ר
קורא את המילים והשאלה שכתבת ומתאר לעצמי כמה את וודאי מרגישה מתוסכלת ובחששות מהתחושות שאת חווה וממה שטומן העתיד..
מתאר לעצמי שזה מעייף נורא ומייסר לרצות לשנות את המצב שאת נמצאת בו, אך להתקשות לעשות זאת.
רוצה לשאול, האם את משתפת מישהו קרוב אלייך בשאלות אלו?..
יקרה,
לצערי אין לי תשובה לשאלה ששאלת..אך אצרף פה כמה דרכים שיכולו אולי לסייע לך להבין קצת יותר..
מצרף לך קישור לפודקאסט שדן בנושא הפרעות אכילה.. מקווה שישפוך אור ואולי יעזור במידת מה.. https://www.kan.org.il/podcast/program.aspx/?progid=2171
בנוסף, במידה ותרגישי בנוח..
אני רוצה לספר לך שאני מתנדב באתר סה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
מזמין אותך אלינו, יש צ'אט באתר ואני מזמין אותך אל הצ'אט שלנו, צ'אט אישי ואנונימי לחלוטין..
בצ'אט נוכל להקשיב לך, להיות עבורך ולחשוב יחד על דרכי סיוע נוספים להתמודד עם מה שאת משתפת ומרגישה..
בואי. אפילו עוד הערב. וזכרי - את אינך לבד.
שלך ❤
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: