6 תשובות
אם ההורים וזה בבית
כן אבל מתגברים על זה
האקס שלי שהכרנו באינטרנט הביא אותי לבית שלו פעם ראשונה וההורים שלו היו שם כן זה היה די מביך
רק בפעם הראשונה אחריי זה נהפכים בסטי עם ההורים
אנונימית
מביך קצת
אחי תאמין לי להביא הביתה זה החלק הקל, ללכת אליה שההורים שם זה החלק הקשה.
באותו הנושא: