10 תשובות
כן
ניגשת למועד ב
כן , תסתכלי באפצליקצית תלמידים.. זה אמור להופיע לך שם
ואני נגשת למועד ב
קבלתי הגשה 80, מבחן בגרות 65, מודל e. איך מחשבים ציון סופי של זה ? ממוצע ??
כן עברתי זה מה שרציתי
^^god fucking damnit!!!! למה 70 ?!?!?!?! זה רע!!! אני חייב לעשות מועד ב....
70 זה אחלה
לא בשביל משהו שצריך עתיד טוב. גם ככה נכשלתי בשתי בגרויות, אני צריך אנגלית בשביל אונ' פתוחה
כן קיבלתי 94 מודל e
כן קיבלתי
אני עושה מועד ב לא מרוצה כל כך מהציון
מודל e בי"א, קיבלתי 81:) אהל מעדיפה לגשת למועד ב' ככל הנראה.