12 תשובות
לא עובד לי האתר
אנונימי
100 ב-e
אם אתם מודול e והוצאת פחות מ95 עדיף לענות מאנונימי
אחותי למה את ניגשת?!?
89
מאוכזבת.
מאוכזבת.
^^ קיבלת 92?!?!
^^^ כי אני רוצה מאה סופי במודל אי
^אמג 94 בg זה מטורף כל הכבודד
92, ניגשת למועד ב
89 בg
^ תודה תודה
ובאי קיבלתי 100 במבחן
ובאי קיבלתי 100 במבחן
אנונימי
94 בg
אנונימי
באותו הנושא: