5 תשובות
הגיוני לגמריי!
קיבלת כבר מחזור?
יש לי חברה כזאת היא בת 14 ועוד לא קיבלה והיא ממש שטוחה הגיוני לגמריי!
שואל השאלה:
אני בת 15 וקיבלתי מחזור בגיל 13
אנונימית
בסדר אחותי אני מידה a ובת 22 ואוהבת ככה
הדבר היחיד זה להשלים עם זה
וחוץ מזה זה עוד יגדל לך אם את רק בת 15
זה יגדל, וחוץ מזה יש שאוהבים ספציפית את זה, ויש כאלה דלא משנה להם.
להיות שטוחה זה הכי כיף לא צריך להתעסק יותר מדי עם חזיות אפשר לעשות ספורט בלי שזה מציק גם אני ככה וזה גם ממש יפה