6 תשובות
כן
אה? למה כולן משליכות את ההפרעות אכילה שלהן עליה הבחורה סהכ העלתה סרטוני אימון
שואל השאלה:
כן שלא עבדו ואז חשבו שיש בעיה בגוף שלנו וככה בערך זה מתחיל כי 14 יום לבטן שטוחה עם פס זה לא קורה ב14 יום
כן שלא עבדו ואז חשבו שיש בעיה בגוף שלנו וככה בערך זה מתחיל כי 14 יום לבטן שטוחה עם פס זה לא קורה ב14 יום
אנונימית
לא, לא בגללה.
ובכללי מה אני חושבת על כל העניין הזה - כן יש בנות שפיתחו הפרעות אכילה בעקבות התוצאות המהירות שהיא הבטיחה, אבל בכללי, זאת לא אשמתה. זה פשוט מה שהמצב יצר.
ובכללי מה אני חושבת על כל העניין הזה - כן יש בנות שפיתחו הפרעות אכילה בעקבות התוצאות המהירות שהיא הבטיחה, אבל בכללי, זאת לא אשמתה. זה פשוט מה שהמצב יצר.
ממש לא בגללה אבל אני חושבת שה14 יום מרדף הזה אחרי פס בבטן היה מבטיח לי מידי ואולי זה עזר לי לבעיות דימוי גוף ומשם זה מתפתח בעיקרון..
אנונימית
לא יכולה להגיד שזה בגללה אבל כן יש לה חלק חח היא נתנה לי מלא מוטיבציה להיכנס להפרעה
באותו הנושא: