3 תשובות
זה ככה,עם תמשיכי להתאמין גם כשכואב לך,את תגיע למצב שתתאמיני ולא יכאב לך בכלל,שזה טוב
שואל השאלה:
וואי באמת? תודהה ממש נבהלתי חשבתי שמשהו לא בסדר
וואי באמת? תודהה ממש נבהלתי חשבתי שמשהו לא בסדר
זה הגיוני ממש, בתרגיל מועלים הברכיים, הם פועלים כמייצבים, תעשי מנוחה ותחזרי בהדרגה וזה יהיה בסדר
באותו הנושא: