3 תשובות
זה ככה,עם תמשיכי להתאמין גם כשכואב לך,את תגיע למצב שתתאמיני ולא יכאב לך בכלל,שזה טוב
k7
שואל השאלה:
וואי באמת? תודהה ממש נבהלתי חשבתי שמשהו לא בסדר
זה הגיוני ממש, בתרגיל מועלים הברכיים, הם פועלים כמייצבים, תעשי מנוחה ותחזרי בהדרגה וזה יהיה בסדר