8 תשובות
לגיטימי לגמרי
לגיטימי לגמרי, קצת כבוד עצמי
שואל השאלה:
^^ כי נשארנו בקשר אבל ממש בקטנה, שלום שלום וזהו
^^ כי נשארנו בקשר אבל ממש בקטנה, שלום שלום וזהו
אנונימית
למה שתתחבקי עם האקס? לא לגיטימי שהוא היה אלים אבל תלוי בסיפור שהיה לכם אני מניחה
לגיטימי
מן הסתם
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
באותו הנושא: