5 תשובות
שזה גיל שמאוד מושפע מהסביבה והורמונלית מה שיכול לגרום לעשות שטויות
ומשהו נוסף, שזה לרוב קשרים שלא מחזיקים מעבר לגיל ההתבגרות כי בגיל ההתבגרות מתחילים לפתח דעות ועמדות עצמאיות שמשתנות עם השנים, השקפות עולם ומטרות משתנות בדרך ולפעמים הזוגיות שהתאימה לזה בגיל 12,13 לא מתאימה כבר בגיל 18 (לפעמים לפני, לפעמים אחרי)

אני מדברת מניסיון אישי ושל המון חברים שהיו בזוגיות בגיל צעיר
העובדה שאי אפשר לעשות כלום,
וזאת תהיה הכללה אבל לא מבינים כלופ מהחיים האלה בגיל הזה, כל-כך מטופש בעיניי להכנס לזוגיות לפני גיל 16/17
באיזור גיל 12-13 זה דבר קרינג' כזה ולא לוקחים את זה ממש ברצינות
מגיל 14 וחצי בערך עוד מתחילים לקבל ביטחון וטיפה מודעות אז זה עוד סביר
מגיל 15 שיעשו מה שבא להם
שזה רוב הסיכויים לא מחזיק לחתונה
וזה גיל שעושים שטויות
שזה לא למטרת חתונה, מגיעים למצב של נגיעות ודבירם אסורים.. וזה יוצר המון הרס
אנונימי