10 תשובות
אם הרוב יהיה פה מרוקאיות אני אתייאש אני אפילו לא רוסייה אבל הן הכי יפות שיש כיף להן
רוסיות
רוסיות, זאת אפילו לא...
רוסיות פי אלף יותר
אנונימית
רוסיות הכי יפות. אין על רוסים ב ע ו ל ם
אנונימית
רוסיות שוות רצח
אין על רוסים. הם הכי יפים,הכי חכמים,הכי מוכשרים,הכי מגניבים,הכי מיוחדים,אני מעריצה את הרוסים
אומרת את זה בתור מזרחית שלמה (לא רוסיה)
אנונימית
שאף אחת לא תיעלב לי כי בגדול זה מושך באותה המידה וזה מאוד תלוי בבחורה הספציפית אבל יש משהו שבאופן כלל יותר מושך ברוסיות למרות שגם מרוקאיות זה סבבה אבל אם אני לא מסתכל רק על מראה אלא גם על עוד כל מיני משתנים אז (בגלל האוכל) מרוקאיות...
רוסיות ביי פאר