5 תשובות
שואל השאלה:
לא לא אני לא מתכנן על המשכורת הזאת, אני רוצה העלאה למשכורת הבאה, פשוט חשבתי אולי ב30 הוא יסכים כי אולי הוא רואה שנכנס לו כל הכסף של החודש וזה
לא לא אני לא מתכנן על המשכורת הזאת, אני רוצה העלאה למשכורת הבאה, פשוט חשבתי אולי ב30 הוא יסכים כי אולי הוא רואה שנכנס לו כל הכסף של החודש וזה
לא חושבת
אחרי העשירי
תבקש אחרי שקיבלת את השכר של החודש יעני אחרי העשירי
זה יהיה כנראה למשכורת הבאה אבל תבקש
באותו הנושא: