12 תשובות
פשוט תקום
שואל השאלה:
אני בת וכבר לפני שעה אמרתי לעצמי שאני אקום
אנונימית
איכס למה להיות כזאת מגעילה תצחצחי
את מסוגלת לזה, מאמינים בך
עדיף באמת תקומי זה בשביל הבריאות שלך,
ותאומי גשר_
קומי זה מגעילל
פשוט תעשי בלי לחשוב
שואל השאלה:
טוב חברים מעדכנת שקמתי לצחצח בעיקר בזכות מלול
וגם ספרים
אנונימית
אלופה
דווקא הדרך שלי יותר מעודדת
שואל השאלה:
^חחח האמת כשקראתי תתשובה שלך יצא לי מבט שופט בלי לחשוב אפילו
אבל אז כן גם את עזרת לי
אנונימית
בדיוק בשביל זה המציאו מוזיקה