9 תשובות
קחי את החברה הכי טובה שלך ותתנשקי איתה מולה
שואל השאלה:
זה קרה הרבה פעמים לא כזה אכפת לה
אנונימית
אני לא הולכת לומר לך
זה לא יפה מצידך

אנשים באים והולכים, לא מגיע לאף אחד לסבול מזה- גם אם הוא נפרד בצורה רעה

חבל שתרדי לרמות האלה
Vas
תראי לה שהתגברת עליה ואת כבר לא סופרת אותה...
זה הכי בוגר והכי מנקר עיניים לעשות
שואל השאלה:
^^^היא הטרידה אותי גנבה ממני והרסה לי ולחברה שלי אץ החיים היא בוגדת ושקרנית אני חושבת שזה מגיע לה
אנונימית
תיקח את אחותה או את החברה הכי טובה שלה
או את אמא שלה או קרובות משפחה אחרות
ככל שלא תעשי כלום ותראי שלא אכפת לך זה הכי ישרוף לה
א- אוקיי
אני מצטערת^^^^
ואני מדכימה עם @נושמת, זה מוריד?
Vas
שואל השאלה:
הכל בסדר ותודה אני פשוט אבוא ואני אראה מדהים והיא תאכל את עצמה שהיא התנהגה כמו חתיכת כלבה ואני מקווה מאוד שהיא תרצה לחזור אליי אני רוצה שהיא תתחנן ואני רוצה לנשוך לה אץ השפה כל כך חזק עד שהיא תדמם
היא מוציאה ממני צדדים כל כך לא טובים אני מצטערת מי שקרא את זה אני פשוט שונאת אותה אבל עדיין רוצה לנשק אותה בו זמנית פשוט האישיות שלה כל כך חרא
אנונימית