11 תשובות
לא נעים
לא סיימתי לקרוא אבל מצטערת אני חייבת
שלושה*
שלושה*
למה הסכמת בכלל למה מי הם
מסכימה איתך שזה פוגע אבל זה רק צועק לך עוד יותר לא לשמור איתם על קשר ולא לתת לאנשים לנצל אותך גם אם לא נעים לך מהם.
תגידי להם
נצלנים והתנהגות דוחה, פעם הבאה אל תתני להם.
סיימתי לקרוא
זה ממש לא בסדר
אל תתני להם לחזור לבית שלך
הניצול הזה לגמרי עובר גבול מינימום להחזיר לך בתור חברים
גם אם הם באים נטו לשחק ולא להיות איתך כבר משם צריך להפסיק לתת להם גישה לחצר שלך
זה ממש לא בסדר
אל תתני להם לחזור לבית שלך
הניצול הזה לגמרי עובר גבול מינימום להחזיר לך בתור חברים
גם אם הם באים נטו לשחק ולא להיות איתך כבר משם צריך להפסיק לתת להם גישה לחצר שלך
שואל השאלה:
אמלה לשבתי שאני משוגעת שנפגעתי מהם תודהה
אמלה לשבתי שאני משוגעת שנפגעתי מהם תודהה
אנונימית
נצלנים!!
נתקי קשר ושלא יבואו יותר
נתקי קשר ושלא יבואו יותר
תגידי להורים שלך לבוא לצעוק עליהם
תנתקי איתם קשר ואל תסכימי להם לבוא!!
באותו הנושא: