14 תשובות
לכי לרופא נשים. אל תקחי סיכון יכול להיות שמשהו לע בסדר..
לי אישית לא קרה אבל רמת הדימום יכולה להשתנות בכל מחזור כמו שיש פעמים שכואב יותר או פחות
לגבי הזמנים הלא סדירים זה יכול לנבוע מתקופות לחץ ושינויים סביבתיים והורמונים
אני ממליצה לך ללכת לרופאה שלך ולהתייעץ איתה זה הכי בטוח בשבילך
שואל השאלה:
קבעתי תור כבר מלפני ארבעה חודשים ויש לי עוד חודשיים רק אז רציתי לשאול אם זה קרה לכוד מישהי
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל הבעיה היא אצלי זה שזה תמיד ככה כמעט אף פעם אין לי דימום נורמאלי
אנונימית
לי לא מאחר בדרך כלל. זה ככה כבר המון זמן?
שואל השאלה:
כןן כבר שנה וחצי אפ לא שנתיים
אנונימית
דחוף לבדוק. ממש מוזר
מקווה שאין לך בעיה רצינית 3>
שואל השאלה:
לא דואגת כל-כך כבר מבחינת בעיה רצינית עשיתי בדיקה אחת ואמרו שמשהו חמור אין.
זה רק משהו כנראה עם ההורמונים אבל זה עדיין מלחיץ קצת
אנונימית
כנראה שייתנו לך מרשם לגלולות והפנייה לבדיקת דם
לא חושבת שהמצב מצריך דאגה כי זה די נפוץ אבל חשוב לבדוק בכל זאת
יואו חודש שעבר המחזור שלי נהיה ממש מוזר כאילו הוא היה למשך שלושה ארבעה ימים ממש קצת בכל יום כאילו אולי שליש מההפרשה הרגילה שלי והחודש עוד לא קיבלתי
שואל השאלה:
כןן גם אצלי זה התחיל ככה.. ועכשיו אני כבר כמעט שלוש שנים ככה רק שמאז שקיבלתי את המחזור הוא היה סדיר לאיזה שנתיים ואז אחרי שנה שוב היה בעיה ואז אחרי זה הוא חזר להיות בסדר ועכשיו בשנה האחרונה הוא שוב השתבש שלי.
אנונימית
אצלי כבר מאז שקיבלתי את המחזור הוא לא בדיוק כל כך
שואל השאלה:
אז עדיף שתבדקי כמוני לדעתי.. לייתר ביטחון :)
אנונימית
זו רק פעם פעם ראשונה אבל אנסה לבדוק את העניין