3 תשובות
נגיד לי היה כמעט כל המבחנים בטלפון אז נראלי שכן
בקורס 60 אמרו להו להביא מחשב נייד ולמי שלא היה היו מביאים לן
בעיקרון אפשר אבל אומרים בקורס להבין מחשב לעשות דרכו
אנונימית