7 תשובות
כן
אנשים כן איבדו את זה אבל אי אפשר להאשים אותם כי בסופו של דבר לכולם יש דעות שונות
דמוקרטיה זה לא חופש.
לא יכול להיות חופש אמיתי כל עוד יש שלטון.
שיקרו לכולם
תפסיקו להאמין לשקרים.
לא יכול להיות חופש אמיתי כל עוד יש שלטון.
שיקרו לכולם
תפסיקו להאמין לשקרים.
אנונימית
זה באמת קיצוני וממש לא אמור לקרות
אנונימית
כן אמבולנס בדרך להציל חיים וכשחוסמים אותו מונעים ממנו לעשות את העבודה שלו
שואל השאלה:
^כמובן שלא אבל בכל זאת את מסכימה איתי שלא לתת לאמבולנס לעבור זה קצת קיצוני?
^כמובן שלא אבל בכל זאת את מסכימה איתי שלא לתת לאמבולנס לעבור זה קצת קיצוני?
אנונימית
וואי אני מסכים איתך.
אנשים מגיעים למצבים קיצוניים שבהפגנות חוסמים אמבולנסים ועוד מה שהיה בנתב"ג שכל כך הרבה אנשים פיספסו את הטיסה שלהם בגלל אנשים מהפגנות מטומטמות שצועקות דמוקרטיה מבלי להבין את משמעותה, החסימות האלה באמת מפריעות בחופש התנועה.
ועוד שמעתם מה קרה שזוג הורים מטומטמים מסכים לשים את הבת התינוקת שלהם באמצע הכביש בשיא החום בשמש כדי לחסום אותו.
ועוד מחר יום השיבוש שהולכים לחסום את כל התחנות רכבת במדינה, אני פשוט מאוכזב למצב שהגענו.
אנשים מגיעים למצבים קיצוניים שבהפגנות חוסמים אמבולנסים ועוד מה שהיה בנתב"ג שכל כך הרבה אנשים פיספסו את הטיסה שלהם בגלל אנשים מהפגנות מטומטמות שצועקות דמוקרטיה מבלי להבין את משמעותה, החסימות האלה באמת מפריעות בחופש התנועה.
ועוד שמעתם מה קרה שזוג הורים מטומטמים מסכים לשים את הבת התינוקת שלהם באמצע הכביש בשיא החום בשמש כדי לחסום אותו.
ועוד מחר יום השיבוש שהולכים לחסום את כל התחנות רכבת במדינה, אני פשוט מאוכזב למצב שהגענו.
באותו הנושא: