6 תשובות
בתפילה אנו פונים לבורא עולם פעם בלשון זכר ופעם בלשון נקבה למשל ב"מודים אנחנו לך" - בלשון נקבה, לעומת.
אנונימית
אולי כי זה נהוג יותר לקרוא לדברים בלשון זכר?
כי זכר זה יותר בייסיק
נכון יש את הר האוורסט?
שואל השאלה:
^^הכוונה שאמרו שהוא ישות בלי מגדר, אז למה בכלל התחילו לקרוא לו בלשון זכר?
אנונימי
לא תמיד פונים בלשון זכר
כי בתנך כתוב עליו בלשון זכר?
**השערה**