9 תשובות
לאו־דווקא, אולי רצתה להתחיל לדבר איתך/לשבת לידך בגלל שהיא הרגישה יותר בנוח.
חחחחחח לא
היו עוד *קצת* מקומות
זה לא שהיו לה כזה הרבה אופציות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל.. למה היא בחרה להתיישב דווקא לידי? היו לפחות עוד 3 מקומות..
אנונימי
כי אולי נראית לך הכי נחמד מבין שאר האנשים או שהמקום עצמו היה נראה לי יותר טוב משאר המקומות.

אגב, בתור בחורה אני אגיד לך שכשבחורה מאוהבת בך בשקט, היא לא תתקרב אלייך אלא רק תתצפת מרחוק חח
אנונימית
אלף בחורה לא יכולה להיות מאוהבת בך סתם ככה, אולי אולי אתה יכול להיות מוצא חן בעיניה.. אבל לא מאוהבת, מאוהבת זאת מילה גדולה..