4 תשובות
בד"כ ילדים עזובים שזה הנקודת גאווה היחידה שנשארה להם בחיים
מדווח רק על אנשים שאני שונא פה
אבל תמיד יש סיבה
אבל תמיד יש סיבה
שואל השאלה:
מה הסיבה? אתה מדווח סתם כי זה מפריע לך בעין שמישהו לא נצמד לחוקים?
מה הסיבה? אתה מדווח סתם כי זה מפריע לך בעין שמישהו לא נצמד לחוקים?
אנונימי
מדווח בגאווה על אנשים חופרים
על ספאם מצחיק אני לא מדווח
על ספאם מצחיק אני לא מדווח
באותו הנושא: