4 תשובות
בד"כ ילדים עזובים שזה הנקודת גאווה היחידה שנשארה להם בחיים
מדווח רק על אנשים שאני שונא פה
אבל תמיד יש סיבה
שואל השאלה:
מה הסיבה? אתה מדווח סתם כי זה מפריע לך בעין שמישהו לא נצמד לחוקים?
אנונימי
מדווח בגאווה על אנשים חופרים
על ספאם מצחיק אני לא מדווח