8 תשובות
לא
כן
אם היא מתבשלת עם רוטב אז כן
אם היא במים בשביל שיתרכך אז לא
שואל השאלה:
כן או לא? מה זה עושה בכלל כשסוגרים?
לא חייב אבל חשוב לערבב
אני חושבת שזה יותר מהיר כשסוגרים אבל לא בטוחה
לא לסגור את הסיר, כן לערבב
כן ככה האדים ישמרו והפסטה תוכל להתבשל הרבה יותר מהר