9 תשובות
קצת מוזר, לא רואה סיבה להגביל אותך תשמעי מה שזורם לך באותו רגע
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא להגביל אם זה יוצר סדר?
זה רק להגביל את עצמי ל1000 שירים מסוימים במקום אחרים
אנונימית
מאוד מוזר
שואל השאלה:
אבל מה אני אמורה לעשות? להתבלבל?
אנונימית
למה שתתבלבלי
כאילו הגיוני לסדר בפלייליסטים שיהיה לך יותר נוח לגשת לסוג השירים שאת רוצה לפי מה שבא לך באותו רגע אבל למה להגביל שכל פלייליסט זה ליום ספציפי או לשים לך חלוקה שאת צריכה לעמוד בה
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי לך - כי זה עוזר להתגבר על בעיית ההחלטיות כשיש משהו קבוע מראש

במקום סתם לקפוץ בין פלייליסטים.
לפעמים הגבלות זה טוב
אנונימית
אבל במוזיקה לא צריך החלטיות
פשוט שומעים מה שזורם ומתחשק באותו רגע
יש שירים שלא שמעתי כבר כמה חודשים
ואני חוזרת אליהם כשיש לי את החשק
זה ממש מוזר לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה אז שיהיה מוזר לדעתך. אצלי יש שירים שלא שמעתי חודשים; כי יש לי 13 פלייליסטים ובכולם יש מעל 600 שירים...
אז ההגבלה היא לא כזאת מגבילה
וזה גם במקום לחרוש על אותם שירים כל הזמן
אנונימית
אחותי אז בשביל מה שאלת אם זה מוזר אם לא אכפת לך חח לא הבנתי
שאלת ענינו לך שזה מוזר
אנונימית