6 תשובות
הולכים לישון בקצת זמן שנשאר לך
שואל השאלה:
לא נשאר
לא נשאר
אנונימית
יוצאים. אני כבר שני לילות לא ישנה סוגרת סופש כולל לילות תשתי הרבה קפה וצאי לעבוד
אל תלכי לישון אני אומרת
אלה אם כן את יוגעת שוודאות שמישהו יכול להעיר אותך
אם זה שעון מעורר אל תסמכי על זה
קרה ככ הרבה פעמים שלא קמתי כי פיזית ישנתי קצת מידי
אלה אם כן את יוגעת שוודאות שמישהו יכול להעיר אותך
אם זה שעון מעורר אל תסמכי על זה
קרה ככ הרבה פעמים שלא קמתי כי פיזית ישנתי קצת מידי
לשתות קפה פעם בשעתיים ככה ולישון כשאת חוזרת מהעבודה
תכנסי להתקלח תתרענני ותשתי משהו עם קופאין
באותו הנושא: