19 תשובות
ברה
חחח אחלה תיאוריה
אבל לא, המפץ הגדול זה מה שיצר את כדור הארץ שלאט לאט התפתחו עליו חיים, יכול להיות שאלוהים יצר את המפץ הגדול (למרות שלא נראלי), אבל זה לא הפוך...
אבל לא, המפץ הגדול זה מה שיצר את כדור הארץ שלאט לאט התפתחו עליו חיים, יכול להיות שאלוהים יצר את המפץ הגדול (למרות שלא נראלי), אבל זה לא הפוך...
שואל השאלה:
גם לדעתי זאת תיאוריה מוזרה חח סתם חשבתי על זה.. פשוט המפץ הגדול לא יודעת אם הוא כל כך מסתדר עם האמונה באלוהים. יותר הגיוני באמת שאלוהים עשה את המפץ הגדול אם הוא בכלל היה קיים המפץ הזה.
גם לדעתי זאת תיאוריה מוזרה חח סתם חשבתי על זה.. פשוט המפץ הגדול לא יודעת אם הוא כל כך מסתדר עם האמונה באלוהים. יותר הגיוני באמת שאלוהים עשה את המפץ הגדול אם הוא בכלל היה קיים המפץ הזה.
אנונימית
^^המפץ הגדול קרה, לא יודעת למה אנשים לא מבינים את זה. אפשר לראות עדיין שאריות ממנו, ואפשר לראות את ההתפתחות והתזוזה של הכוכבים שנגרמת ממנו.
הסיבה לא ידועה עדיין (אף על פי שלי אישית יש הסבר מאוד היגיוני לכך), אבל המפץ עצמו קרה. האם זה היה משהו שאלוהים יצר? יכול להיות, אבל הוא בהחלט קרה
הסיבה לא ידועה עדיין (אף על פי שלי אישית יש הסבר מאוד היגיוני לכך), אבל המפץ עצמו קרה. האם זה היה משהו שאלוהים יצר? יכול להיות, אבל הוא בהחלט קרה
שואל השאלה:
נכון עידו אתה צודק.יש משהו על טבעי שיצר אותנו בין אם זה רוח כלשהיא או אלוהים .הרי לכל בן אדם יש דעות שונות רצונות שונות מחשבות שונות ואופי שונה והתנהגות שונה. אנחנו לא אותו דבר ולא משובטים . אנחנו לא רובוטים.
ואנחנו לא חפץ דומם או צומח. יש בנו כנראה רוח וחלק מאלוהים. זה בטוח
נכון עידו אתה צודק.יש משהו על טבעי שיצר אותנו בין אם זה רוח כלשהיא או אלוהים .הרי לכל בן אדם יש דעות שונות רצונות שונות מחשבות שונות ואופי שונה והתנהגות שונה. אנחנו לא אותו דבר ולא משובטים . אנחנו לא רובוטים.
ואנחנו לא חפץ דומם או צומח. יש בנו כנראה רוח וחלק מאלוהים. זה בטוח
אנונימית
שואל השאלה:
אם לא הייתה לנו נשמה או רוח, או את רוחו של אלוהים. אז היינו בערך כמו רובוטים. ללא מחשבות ,קול, או רצונות. בערך כמו חפץ דומם
אם לא הייתה לנו נשמה או רוח, או את רוחו של אלוהים. אז היינו בערך כמו רובוטים. ללא מחשבות ,קול, או רצונות. בערך כמו חפץ דומם
אנונימית
שואל השאלה:
עידו,
אז יכול להיות שהיה קודם עוד אלוהים ועוד אלוהים כמו בני האדם שנולדים ומתים ואז נולדים שוב..ואולי ככה גם אלוהים נוצר?
( אוי וי איזה תאוריה מטופשת יש לי..סילחו לי )
עידו,
אז יכול להיות שהיה קודם עוד אלוהים ועוד אלוהים כמו בני האדם שנולדים ומתים ואז נולדים שוב..ואולי ככה גם אלוהים נוצר?
( אוי וי איזה תאוריה מטופשת יש לי..סילחו לי )
אנונימית
שואל השאלה:
עידו, אז אתה לא ממש מאמין שאלוהים קיים/ היה כל הזמן קיים ונברא מעצמו?ושאף אחד לא ברא אותו?
והמוח והגלים החשמלים במוח הם אלו שיוצרים אופי שונה אצל כל אחד ומחשבות שונות? ולא הנשמה והרוח שיש בנו?( דרך אלוהים)
המוח באמת יכול לייצר נשמה לפי דעתך?
עידו, אז אתה לא ממש מאמין שאלוהים קיים/ היה כל הזמן קיים ונברא מעצמו?ושאף אחד לא ברא אותו?
והמוח והגלים החשמלים במוח הם אלו שיוצרים אופי שונה אצל כל אחד ומחשבות שונות? ולא הנשמה והרוח שיש בנו?( דרך אלוהים)
המוח באמת יכול לייצר נשמה לפי דעתך?
אנונימית
שואל השאלה:
כן כאילו נכון שאנחנו מרגישים שאנחנו קיימים כל הזמן, ואין לנו את ההרגשה לדעת מה היה לפני שנולדנו ואיפה היינו. וזה לא נתפס שפעם לא היינו קיימים, שהיינו כלום. או שהיינו בגלגול קודם.. מישהו אחר למשל.
אז זה באמת לא הגיוני לפי המחשבה שלנו שאלוהים קיים כל הזמן ואף אחד לא ברא.. אותו. ומצד שני זה כן הגיוני כי אנחנו לא מכירים שום דבר ויודעים מה היה לפני שנולדנו חוץ מהחיים שלנו. ואין לנו הרבה הסברים מדעים ותשובות איך באמת נוצרנו ,ואיך כל איבר בגוף שלנו בנוי בצורה כל כך תכנית ומדעית והגיונית ומשלים אחד את השני..ואיך יש לנו תודעה ומחשבות שונות.
אין סיכוי שמשהו דומם או משהו כמו המפץ הגדול יצר את כל האיברים המתוחכמים והעובדים בהרמוניה אצלנו בגוף. זה חייב להיות משהו על טבעי כמו אלוהים
כן כאילו נכון שאנחנו מרגישים שאנחנו קיימים כל הזמן, ואין לנו את ההרגשה לדעת מה היה לפני שנולדנו ואיפה היינו. וזה לא נתפס שפעם לא היינו קיימים, שהיינו כלום. או שהיינו בגלגול קודם.. מישהו אחר למשל.
אז זה באמת לא הגיוני לפי המחשבה שלנו שאלוהים קיים כל הזמן ואף אחד לא ברא.. אותו. ומצד שני זה כן הגיוני כי אנחנו לא מכירים שום דבר ויודעים מה היה לפני שנולדנו חוץ מהחיים שלנו. ואין לנו הרבה הסברים מדעים ותשובות איך באמת נוצרנו ,ואיך כל איבר בגוף שלנו בנוי בצורה כל כך תכנית ומדעית והגיונית ומשלים אחד את השני..ואיך יש לנו תודעה ומחשבות שונות.
אין סיכוי שמשהו דומם או משהו כמו המפץ הגדול יצר את כל האיברים המתוחכמים והעובדים בהרמוניה אצלנו בגוף. זה חייב להיות משהו על טבעי כמו אלוהים
אנונימית
שואל השאלה:
חח יחסית.אם תראה האח הגדול תראה שכל אחד חושב ומתנהג אחרת חח.
חח יחסית.אם תראה האח הגדול תראה שכל אחד חושב ומתנהג אחרת חח.
אנונימית
אנונימית, אני יודעת שזה מוזר לחשוב על זה, אבל הרגשות והאופי נובעים מהורמונים ומהמוח. הרגשות שלנו הם נוצרים מהורמונים שונים ומשילוב שלהם, לדוגמא שמחה זה סך הכל שיחרור הורמונים מסוימים בגוף.
בנוגע למחשבות וכל זה, זה אכן נובע מהמוח.
זה כמו בינה מלאכותית או רובוט שמלמד את עצמו, למעשה זה בדיוק אותו קונספט, ההבדל הוא שלרובוט רגיל יש מקסימום 200 נוירונים כאלו, בזמן שלמוח האדם יש בערך 100 מליארד נוירונים.
בנוגע למחשבות וכל זה, זה אכן נובע מהמוח.
זה כמו בינה מלאכותית או רובוט שמלמד את עצמו, למעשה זה בדיוק אותו קונספט, ההבדל הוא שלרובוט רגיל יש מקסימום 200 נוירונים כאלו, בזמן שלמוח האדם יש בערך 100 מליארד נוירונים.
רק אגיד שאולי קשה לך להבין את זה, אבל לכל דבר יש הסבר מדעי, שלרוב הוא גם יחסית פשוט. צריך רק לחקור וללמוד.
אם יש לך שאלות כאלו אני אשמח לענות עליהן :)
אם יש לך שאלות כאלו אני אשמח לענות עליהן :)
שואל השאלה:
תודה רבה לך תיאו ממש עזרת לי ולימדת אותי! את ממש ממש חכמה !!!!אני ממש אפס במדעים חח
תודה רבה לך תיאו ממש עזרת לי ולימדת אותי! את ממש ממש חכמה !!!!אני ממש אפס במדעים חח
אנונימית
שואל השאלה:
תיאו,את צריכה ללמוד באוניברסיטה /מכללה ולהיות מורה למדעים/מדענית/רופאה! זה יהיה לך קרייריה מצליחה!
תיאו,את צריכה ללמוד באוניברסיטה /מכללה ולהיות מורה למדעים/מדענית/רופאה! זה יהיה לך קרייריה מצליחה!
אנונימית
חחח בבקשה :)
תמיד שמחה לעזור וללמד
נראלי אני חנונית מידיי כי למדתי על הנושא הזה בגיל 13 /:
תמיד שמחה לעזור וללמד
נראלי אני חנונית מידיי כי למדתי על הנושא הזה בגיל 13 /:
גם בלי התורה שלנו עדיין הסבירות שהבורא ברא את היקום גדולה יותר מהסבירות שהיקום ברא את הבורא
אם אלוהים לא תמיד היה קיים הוא לא אלוהים
ה' תמיד היה המפץ הגדול לא קרה. גם כל הזמן אנחנו בתור דתיים חרדים מסורתיים וואט אבר שואלים איך הוא נוצר אבל זה בעצם הסוד של האמונה
שום דבר לא ברה את השם הוא תמיד היה ואם משהו יצר רותו אז הוא לא אלוקים
באותו הנושא: