25 תשובות
הולי שיט
את ממש מתארת פה את אותי
וזה כי הם מפגרים
שואל השאלה:
אגרוף תאילנדי
אנונימית
זה כבר בעיה שלהם. יש לך סגנון שונה משלהם, זה לא אומר שאת מוזרה, את פשוט בוחרת בסגנון חיים ייחודי יותר, זה לא אומר שאת מוזרה או לא בסדר, הטעם שלך פשוט יותר ספציפי. זה הכל
שואל השאלה:
^^
את גם עושה את כל מה שאני עושה?
אנונימית
איזה שפות את מדברת?
למה אני לא הייתי בתאילנד
את לא מוזרה
כן ^^
בדיוק אותו הדבר
התחלתי גם איגרוף תאילנדי לא מזמן עם ידיד.
אבל במדויק
שואל השאלה:
אני מדברת
עברית אנגלית טורקית צרפתית קוריאנית ויפנית
אנונימית
מגניב
סתם עניין אותי כי אני מכיר מישהו שהתחיל ללמוד לפני איזה שנתיים וזה ממש עזר לו

יש עוד שניים שגם אבל הם לא משקיעים בזה

בכללי מהניסיון שלי זה משהו שפחות מעניין אותי כי זה יותר מתמקד בהתקפה מאשר הגנה אני צודק?
שואל השאלה:
^^את תאומה שלי
אנונימית
נשבעת^
את לא מוזרה פשוט יש לך הרבה כשרנות שאין לאחרים אז אולי הם קצת מקנאים, הקטע של ה-"לא אוהבת לתקשר אם אנשים אחרים " זה מה שגורם לאנשים לחשוב שאת מוזרה בעיקר זה נתפס כמשהו לא רגיל בחברה, אם את מגדירה מוזרה כמיעוט אז את כן מוזרה כי רוב האנשים לא מדברים הרבה שפות לא מנגנים על כלים ובכללי אין להם כלכך האבה כשרונות או תחביבים. לדעתי את בסדר אבל אני לא שופט אף אחד
שואל השאלה:
גם וגם
זה מלמד אותך גם הגנה וגם התקפה אבל בעיקר התקפה
אנונימית
אני עדיין תקוע באותיות צלילים האלה
(בקוראנית)
יש לי תחושה שזה לא יעבוד לי בזמן הקרוב
יש לך המלצות או טיפים איך להצליח ללמוד את השפה ?
לא ברור
כל אומנות לחימה גדולה מלמדת גם וגם
אני מתכוון שמהניסיון שלי אגרוף תאילנדי מתמקד הרבה יותר בהתקפה מאשר בהגנה וזה פחות מה שאני אוהב
לא נשמעת יותר מוזרה מאנשים אחרים

להיות מוזר זה נורמלי
אנשים נורמלים הם המוזרים

ואת עושה אגרוף או אגרוף תאילנדי?
שואל השאלה:
אז למה אנשים קוראים לי ככה ועל הזמן לועגים לי?
אנונימית
שום דבר לא מוזר בך
את מחפשת תשומת לב ושיגידו איזה טובה וגאונה את.. סך הכל להורים שלך יש מלא כסף לממן את כל זה
אנונימית
שואל השאלה:
^
זה לא נכון..
ההורים שלי לא על כך משלמים לי על כל זה
אנונימית
אני הרבה יותר מוזר
מה אז את עובדת בשביל זה? את האמת שאל תקחי את מה שכתבתי לך אתמול אישית הייתי מאוד נסערת אתמול
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני עובדת מאוד קשה בשביל לשלם על זה
אנונימית
סך הכל תיארת תכונות די מרשימות אצלך
אבל אני לא שופט אנשים אז לא יודע מה לומר לך, את כנראה מוזרה כי את שונה ממה שאנשים רגילים לן
כל מה שכתבת פה את מחשיבה את זה למוזרה בעצמך
אז כנראה שכן
את לא מוזרה את כישרונית מאוד כנראה שהם קנאים כי את עושה הרבה דברים שהם יהיו חולמים לעשות בעצמם