12 תשובות
קצת, כן
כן מה הביאו לי 15 לשעה
אנונימי
זה מעולה
כן למרות שזה תלוי בגיל
יחסית כן, אני לוקחת 50 בדרכ
ככה בערך כולם לוקחים ואפילו יוצר
לא ממש...
אנונימי
תלוי על כמה ילדים את עושה אבל כן זה הרבה תקחי 20-25
שואל השאלה:
הציעו לי לא אני בחרתי
אנונימי
אני חושבת שאם הם מציעים אז כנראה שזה מחיר לגיטימי מבחינתם, אל תתווכחי
זה ממש תלוי בת כמה את ובני כמה הילדים
כן זה ממש יפה אני מקבלת 30 לשני ילדים