4 תשובות
אני חושבת שכן, יהיה קיצוני הרבה יותר
כן
אנונימית
על מה אתה חןשב ולמה
כן. בגלל רמת הזיהום של כדור הארץ, כל מזג אוויר נהיה קיצוני יותר, גם חום וגם קור.