8 תשובות
כי אולי יותר קשה להם להודות ברגשות שלהם
כי הם גברים
זה לא נכון, אני כבן אני סופר רגיש טאני מתגעגע שאני חצי שעה בלי מי שאני אוהב אני פשוט כבול בשלשלאות לרגשות המגעילים האלה ואני מאבד גבריות בגלל זה אוף!
למה לנשים יש בולבול קטן?
אנונימי
יש כאלה שמשחקים משחקים ויש כאלה שלא מעריכים אותך מספיק אבל לא כולם ככה
זה לא כולם ככה
הרבה ככה אבל לא כולם
כי המוח שלהם בדילאי
למה להכליל?